Niezwykle zaawansowane skrzydło techniczne do twina
Poprawiony kształt i zredukowane martwe strefy zapewniają mniejsze opory i dużą wyporność.
Uprząż NX Series jest wykonana z jednego kawałka taśmy, co gwarantuje jej bezawaryjność.
Zmniejszona do minimum górna część worka ułatwia dostęp do zaworów i poprawia bezpieczeństwo.
Płyta NX Series lepiej rozkłada ciężar, a pas kroczny typu "V" zapobiega przesuwaniu ciężkiego zestawu z twinem.
PROJECT oferuje wyporność odpowiednią do nurkowań technicznych z wieloma butlami stage, a jednocześnie jest węższy niż klasyczne konstrukcje.
Mniejsza szerokość worka to większe bezpieczeństwo podczas nurkowania, gdyż trudniej o coś zahaczyć i mniejsze zużycie gazu dzięki zmniejszeniu oporów.
W sytuacjach awaryjnych liczy się każda sekunda, więc łatwy dostęp do zaworów ma krytyczne znaczenie. Dzięki zredukowaniu górnej części worka do absolutnego minimum dostęp do zaworów jest znacznie łatwiejszy.
Większa przestrzeń oznacza również więcej miejsca dla węży, które mogą zostać poprowadzone tak, że nie będą załamywane przez napełniający się worek.
Gdy przebywasz na powierzchni, jedynie znikoma część worka PROJECT wystaje ponad nią. Pozostała część worka pracuje, by utrzymać Cię w wygodnej pozycji, dużo wyżej niż w klasycznych workach do twina.
Nawet z kilkoma butlami stage możesz czuć się w 100% bezpiecznie i wygodnie również przy dużej fali.
Zastosowany w worku PROJECT nowy adapter inflatora w odczuwalny sposób usprawnia jego działanie. Kształt adaptera powoduje, że powietrze może szybciej i swobodniej przepływać.
W worku PROJECT kontrola pływalności jest precyzyjniejsza, a czas reakcji inflatora na wypuszczanie powietrza jest krótszy, niż w klasycznych konstrukcjach.
Już na pierwszy rzut oka uprząż NX Series różni się od klasycznej uprzęży. Bo tak faktycznie jest. Jest wygodniejsza i zapewnia lepsze dopasowanie.
Lecz z drugiej strony, uprząż NX Series to nadal prosta i bardzo mocna konstrukcja z jednego kawałka taśmy.
Zaprojektowaliśmy zupełnie nowy sposób przeplatania taśmy, dzięki czemu łatwiej się ją zakłada i reguluje, lecz jednocześnie oferuje wszystkie zalety klasycznych uprzęży.
Pas kroczny w kształcie litery V rozkłada obciążenie na większej powierzchni, poprawiając komfort na powierzchni oraz podczas nurkowania ze skuterem.
Pas mocowany jest do płyty w dwóch punktach umieszczonych blisko krawędzi płyty, co dodatkowo ją stabilizuje i zapobiega przesuwaniu na boki.
Na pasie krocznym zainstalowaliśmy dwa D-ringi cargo. Dzięki umieszczeniu z boku nie są one zasłaniane przez butle, więc masz do nich lepszy dostęp.